در حال بارگذاری ...
...

رئیس انجمن نمایش استان کرمانشاه: 

جشنواره منطقه‌ای هرسین می‌تواند به یک جشنواره ملی تبدیل شود

رئیس انجمن نمایش استان کرمانشاه: 

جشنواره منطقه‌ای  هرسین می‌تواند به یک جشنواره ملی تبدیل شود

محمد رضا درند رئیس انجمن نمایش استان کرمانشاه با ابراز خرسندی در خصوص استقبال مردم شهرستان هرسین از جشنواره منطقه ای تئاتر خیابانی هرسین گفت: در این جشنواره آثار با کیفیتی حضور دارند که باعث بالاتر رفتن کیفیت جشنواره و تبدیل شدن آن به یک جشنواره با کیفیت بالای کشوری میشود.

به گزارش تئاتر کرمنشاه، رئیس انجمن نمایش استان کرمانشاه از استقال مردم از جشنواره ابزار خوشحالی کرد و گفت: با توجه به اینکه امسال دومین دوره این جشنواره است رشد خوبی نسبت به دوره ی اول خود داشته و رشد مثبت را کاملا محسوس در این جشنواره می توان احساس کرد.

محمدرضا درند ادامه داد: در دوره اول با پنج استان شروع کردیم والان با 12 استان آثارخود را به دبیرخانه ارسال کردند که در آخر 8 استان توانستند در این جشنواره حضور پیدا کنند.

رئیس انجمن نمایش استان افزود:اکثر کارهایی که در جشنواره حضور دارند از گروه های خوب و حرفه ای و کار کشته ای هستند، گروهایی که در جشنواره های مختلف برتر مثل فجر، جشنواره مریوان و... عنوان دارند حضور داشته اند و این خودش امتیاز مثبتی برای جشنواره است و قطعا این باعث می شود که جشنواره منطقه ای تئاتر خیابانی هرسین جز جشنواره های موفق وبا کیفیت کشوری قرار گیرد .

درند با بیا اینکه موضوع جشنواره معضل امروز جامعه است  گفت: شهرستان هرسین نیازمند این اتفاقات است. با نوع و نگاه به آسیب ها، موارد وموانع ای که در سر راه زندگی ما وجود دارد این یک اتفاق خوب است که می تواند باعث دیده شدن بعضی نکات منفی در سطح جامعه باشد و بستری باشه برای از بین بردن همان نکات منفی  ایجاد کند.

درند با اشاره به زمینه گردشگری این جشنواره گفت: نکته ی دیگری که وجود دارد، بحث جذب توریست به این شهرستان است. این جشنواره باعث شد تا افراد زیادی در عید نوروز به این شهرستان سفرکنند واین نشان دهنده ی این بود که ظرفیت جشنواره به قدری بوده، باعث جذب توریست به منطقه شده است.